'מסיבות אישיות': התפטר מנכ"ל המשרד לביטחון לאומי

בנצי לייזרוביץ No Comments on 'מסיבות אישיות': התפטר מנכ"ל המשרד לביטחון לאומי

מנכ"ל המשרד לביטחון לאומי הודיע לשר לביטחון לאומי על סיום כהונתו מסיבות אישיות. בן גביר: "מודה לו. הגענו להישגים משמעותיים"

13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מנכ"ל המשרד לביטחון לאומי עו"ד שלמה בן אליהו הודיע לשר לביטחון לאומי ח"כ איתמר בן גביר על סיום כהונתו כמנכ"ל, 'מסיבות אישיות'.

במכתב לעובדי המשרד ציין בן אליהו: "עקב סיבות אישיות, הודעתי לאחרונה לשר לביטחון לאומי על כוונתי לסיים את כהונתי כמנכ"ל המשרד. בראשית דברי אני רוצה להודות לשר על שמינה אותי לתפקיד חשוב זה, בעת כה רגישה ונדרשת. בהובלתו, קידמנו שורה של הישגים, חלקם כבר נותנים פירות וחלקם ייתנו פירות בחודשים ובשנים הבאות.

"אני מודה על הזכות שהיתה לי לעבוד עמכם וזה המקום לציין לטובה את עובדי והנהלת המשרד על שיתוף הפעולה הפורה, שהוביל להישגים רבים וביניהם: הישג חסר תקדים של הגדלת תקציב המשרד לביטחון לאומי, משטרת ישראל, כבאות והצלה ושב"ס; העלאת שכר משמעותית לשוטרים ולסוהרים; הגדלה ניכרת של תקני כח האדם במשרד ובגופיו השונים; סיום עבודת הוועדה להקמת המשמר הלאומי שעמדתי בראשה יחד עם צוות מקצועי מהמשרד".

עוד הוסיף במכתבו: "האווירה המשפחתית, המקצועיות וגאוות היחידה שזורמת בעורקי עובדי המשרד לביטחון לאומי ראויה להערכה רבה, המשיכו כך. אני מודה לשר לביטחון לאומי ח"כ איתמר בן גביר על האמון שנתן בי ועל העבודה המשותפת".

מיום רביעי, כ"ו תשרי תשפ"ד, 11/10/2023 ישמש כמ"מ מנכ"ל המשרד, מר אליעזר רוזנבאום, המכהן היום כמשנה למנכ"ל.

השר לביטחון לאומי ח"כ איתמר בן גביר: "אני מודה למנכ"ל המשרד שנעתר לבקשתי לכהן בתקופה בה בנינו תקציב עתק למשרד, המאפשר למשרד, למשטרה, לכבאות והצלה, ולשב"ס להיות ערוכים לאתגרים העומדים לפתחם, לחזק את יכולותיהם וליישם את המדיניות שלי לחיזוק הביטחון ותחושת הביטחון האישי. בתקופה זו הגענו להישגים משמעותיים וביניהם הובלת תוכנית חירום להקלה במתן רישיונות לנשיאת כלי ירייה פרטי לאזרחים, הגדלת השיטור העירוני, תקצוב השיטור הרגלי ועוד רשימת הישגים רבה. לאור הסיבות האישיות, נענתי לבקשת המנכ"ל לסיים את כהונתו. עו"ד בן אליהו בעל ניסיון רב בשירות הציבורי וכיהן כמנכ"ל של משרדים רבים ואני מודה לו על תרומתו המשמעותית למדינת ישראל".



0 תגובות